2013-01-02

Praelusio


"Interim vero tibi nunquam expositionem vel propinquus es propinquus tuus non solum pertinent ad eos quibus ..."

Clausurae in proprium conatum, et forte Constitui enim cogitationes meae usque ad ultimum meum aliquando matrimonium spe animos multitudinis usus est ab anno præterito, quam. Animos insufficientia, frustrationem, tristitiam, inanitatis et maxime omnium, affectus ruinam. Cum fuerint et provocationes in mea matrimonii, anni of ubi ego sum hodie non sunt in motu positae donec mensis Septembris MMXI.

Mihi nota fuisset Danielle off per volleyball et quidam mutua amicos. Uterque sumus psallebat in an Architecturae Volleyball League et ego vidissem illam ludentem in arena volleyball team, quoties rogatus eram ut substituere in a team ut meum cooperatrices moechata esset on. EGO usitas non est moratus sicut arena foedus erat ad thermopolium fui numquam realiter in bibens post ludens sic EGO esset semper domum procedimus. Una nocte Danielle et ego erant loquentes et illa mihi persuasit habitaverunt ad potum quia nos agitabant visuri "Mea Big Fat Greek Nuptialis". Constituimus et diem in auctor ut, cum ordine ortum puto.


Demorati sumus ea aestate vacantes simul, golfing cum amicis, ludens volleyball et aliis activities. Ego petieram Danielle nubere me super April 1 MMIII ad nostrum hotel in Denver, Colorado durante annui American Planners Association concilio ibi esset concilium illo témpore. Nuptiae nostrae erat on November 8 MMIII cum folia adhuc pendentis in cum grossis suis multitudo de coloribus. Laetum tempore facta est prima et secunda matrimonia, sed quia materia non inveni fidem, cum quo agere possem reliquam vitam.

Per matrimonio meo fuerunt tres punctorum, quae semper fuerunt prevalent et constans admonitio aut ad dorsum mentis meae vel ad frontem quomodo res maneret dubitabilis obstante Conamina adloquentem proventus. Tandem fessi puto procedit de habere facias de persona cepit manens in otio, in negotio. Ita ego scio quod ex parte est per defectum nuptiali. Scio me non esse perfecta, non dicunt, sed quatenus procedere potest homo habere in praeterita culpa ut labore exhibere vices licet educationis / aut melius?

No comments: